Friday, September 8, 2017

Angst voor vet, zwangere vrouwen gewoon lichaam gewicht 25 Kg


Angst voor vet, zwangere vrouwen gewoon lichaam gewicht 25 Kg

Londen, zwaar genoeg dat is een voorwaarde voor een gezonde zwangerschap zodat de status van de moeder en haar baby zijn gezond. Maar iemands moeder, omdat het zo vet hij vreesde tijd zwanger was, haar lichaamsgewicht alle bevatten enkel met een gewicht van 25 kg. De verkeerde voeding tijdens de zwangerschap, het nauwelijks het leven maakt hij en zijn zoon bedreigd. Katy Bassett (30 jaar oud) begonnen sinds zijn tienerjaren is inderdaad een natuurlijke probleem eten anorexia. Katy nooit had het gewicht van het lichaam op het punt van de laagste gewicht van 19 kg. Als gevolg van chronische anorexia moet Katy gebruik vervolgens een decennium (10 jaar oud) te worstelen met een verscheidenheid van kwalen. Artsen angstig dat Katy Bassett doet niet aanwijzen kunnen kinderen hebben. Maar met de hulp van haar man James Bassett (31 jaar), hij succesvol geweest voor het bereiken van een gezond lichaamsgewicht van 57 kg. Katy kan zwangere tijd leeftijd 27. .. Maar de omstandigheden die terugkomen op achtervolgen Katy in de gehele zwangerschap. Vanwege de angst voor zo vet, zware lichaam opvallend weigeren natuurlijk ook Katy dus slechts 25, 4 kg (4 steen) toen hij begon het midden is zwanger. Dit soort dingen heeft zeker maakte haar zo ziek en maken een baby in haar buik was bijna dood. Met een lichaamsgewicht van 25, 4 kg, moet Katy uiteindelijk ook sondevoeding om te zorgen voor haar en haar zoon Evan, die nog niet wedergeboren. Een afname van het lichaamsgewicht te maken van de dramatische Katy moet naar het ziekenhuis worden gebracht wanneer de stof slechts 11 weken was. Evan moet ook geboren voorbarig manier upfront week 30 van de zwangerschap. Pregorexia of problemen eten dat hij voelde dat het tijd was zwanger, pissend Katy dus zo zwak voor zitten kundig voor zijn zoon zelf houden. Evan moet worden verzorgd door haar man en zijn familie, totdat uiteindelijk Katy sterk genoeg is om de zorg voor hem toen hij 14 MTHS... Evan d.w.z. kleine wonderen. Alledaagse ik zie hem en voelt dus bersukur ze gezond is. Ik voelde me zo schuldig want ik weet dat mijn dieet maakt het leven die Evan bedreigd. Maar toen de zelfde al realistisch weet ik zwangerschap waardoor het gewicht van het lichaam op een natuurlijke manier, ik voel me walgen te denken van de meer zwaarlijvige, zei Katy Bassett (30 jaar) die zich hebben hersteld, als schriftelijke Dailymail, maandag (5/3/2012). Maar Katy heeft zich bewust zijn van wanneer hij gebruikt om te kan schade toebrengen aan het leven van Evan en zelfs zijn eigen leven. Deze keer Katy was zo bersukur met de aanwezigheid van Evan, want hoewel ironisch oorzaak kwesties voeden zwanger maar Evan was degene die hem in feite kon genezen. Ik weet dat ik moet worden hersteld wanneer de montage zodat moeder wil, zei ze. Katy deed het eerste gevecht met anorexia op de leeftijd van 12nd. .. En op de leeftijd van 16 jaar oud. de dokter waarschuwt hem als honger maakte zich zou mengakibatkannya onvruchtbaar en niet in staat om kinderen te krijgen. Een vrouw met een hoogte van 182 cm is ook uiteindelijk gehuwd met James, een IT-consultant. Met liefde en steun, lichaamsgewicht van Katy door middel van geleidelijke dus voeg evenals tijd was 27 jaar oud. het gewicht van zijn lichaam had de 57e pakte. .. Katy en James nam ook de beslissing om te trouwen. Het verleden 3 MTHS. zijn huwelijk, Katy bleek zwanger. Maar in feite de zwangerschap dus zorg Katy bang zo vet. De tijd van haar zwangerschap leeftijd ingevoerd de zesde week, de ervaring van anorexia herval terug lengte. Ik voelde me angstig met mijn maag, mijn lichaam is des te groter. Zelfs wanneer geen misselijkheid in de ochtend van de dag, ik niet kon dragen om te eten om het even wat behalve salade en fruit, herinnert hij zich. Klik vervolgens op 11 weken, Katy ingestort staat en hij werd in allerijl naar het ziekenhuis. Bloedonderzoek onthullen als zij en haar baby nog niet geboren zijn in letterlijk honger omgekomen en moest worden selekasnya met behulp van het infuus. Evenals op de leeftijd van de inhoud van 30 weken, wanneer Katy natuurlijke infectie die terroriseren mensen, artsen hebben niet een keuze tenzij aan Evan eerder via keizersnede geboren. Evan werd geboren met een gewicht van slechts 1, 6 kg, alsmede speciale zorg moet doen. Alle 4 weken na de bevalling, kort mungilnya zoon altijd evolueert en geven het gewicht van het lichaam, Katy masihlah slechts kan niet eten. Bijna 1 jaar oud. Katy vorige behandelingen moeten doen aan het eind is hij sterk genoeg en gezond om terug naar huis. (mer/ir)

jual smart detox di jakarta


No comments:

Post a Comment